Teknoloji

Z kuşağının %95’i online alışveriş yapıyor

Sosyo-kültürel etkileri günümüzde giderek daha fazla hissedilen Z kuşağı, markaların pazarlama stratejilerinde ilk sıralarda yer alıyor. Araştırmalar, Z kuşağının her şeyi hızlı tükettiğini ve ilgilerini canlı tutmak için her zaman yeni trendler yaratmanın gerekli olduğunu gösteriyor.

İSTANBUL – Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından gerçekleştirilen Z Kuşağının Yükselişi Tüketici araştırması, bu kuşağın internetten alışveriş yaparken yorumlardan gelen müşteri geri bildirimlerini takip ettiğini, fiyat karşılaştırması yaptığını, anlık indirimleri takip ederek fırsatları yakaladığını ve daha kolay ayırt edebildiğini ortaya koyuyor. Kaliteli ürünler. Özellikle Y ve Z kuşağına hitap eden özgün tasarımlara imza atan giyim markası Shout’un Kurucusu Recep Sabri Korkmaz, Z kuşağının moda beklentilerini değerlendirirken, 2024 sokak modasına ilişkin ipuçları da verdi.

ICSC’nin araştırmasına göre Z kuşağının %95’i online alışveriş yapmayı tercih ediyor. İnternetten alışverişte kolaylık ve hız için ekstra ödeme yapmayı kabul edenlerin oranı ise %48 olarak belirtiliyor. Gençlerin %85’i alışverişlerinde Tiktok, Instagram gibi sosyal medya platformlarından etkilendiklerini, %54’ü ise markaların web sitelerini inceleyerek ürün satın aldıklarını belirtiyor. Recep Sabri Korkmaz, “Z kuşağının ekonomik olarak günlük hayata uyum sağlamasıyla sektörlere yön vermeye başladığını söyleyebiliriz. Sürdürülebilir ürünlere önem veren Z kuşağı aynı zamanda genel olarak eğlenceyi, sosyal medyayı, modayı ve daha fazlasını ışık hızıyla tüketiyor. “Z kuşağının ilgisini çekebilmek için sürekli yeni moda trendleri yaratmak gerekiyor” dedi.

“Z kuşağı kampanyaları anlık takip ederek kaliteli ürünleri uygun fiyata satın alabiliyor.”

Z Kuşağının dijital çağın her türlü fırsatına hakim olduğunun altını çizen Shout Kurucusu Recep Sabri Korkmaz, “Günümüzde toplumun birçok kesimini yönlendirmeye başlayan Z Kuşağı oldukça bilinçli. dijital çağda harcamalarında kaliteli ürün ve kampanyaları anında takip edip daha uygun fiyatlar ödeyebiliyorlar.” “Satın alabilirler. Taşınabilir uygulamamız üzerinden her zaman kampanyalar oluşturup özel kampanyaları duyuruyoruz. İade ve değişim konusunda da ekstra esnekiz” dedi.

Recep Sabri Korkmaz, son trendleri takip eden Z kuşağına ayak uydurmak için her zaman dünya modasını araştırıp yakından takip ettiklerini belirterek, “Ürünlerimizde T gibi %100 organik, sertifikalı ve özel üretilmiş kumaşlar kullanıyoruz. -gömlekler, kimonolar, kapüşonlular, şortlar ve koşucu pantolonları. Baskılarımızda su bazlı baskı tekniğini kullanıyor ve dünyanın her yerinden illüstratörlerle çalışıyoruz. Çalışmalarımızda kullandığımız çizimlerin konseptine uygun olarak ilgili ülkeden illüstratörleri tercih ediyoruz. Çünkü onların o hikayeyi en iyi anladığını ve en iyi şekilde tasarlayacaklarını düşünüyoruz. Ürünlerimizi üretime geçmeden önce müşterilerimizle paylaşıyoruz. Bu çalışmalar hedef kitlemizi heyecanlandırıyor ve dikkatini çekiyor” dedi.

“2024’te retro ve nostaljik tarzların yeniden canlandığını görebiliriz”

Shout Kurucusu Recep Sabri Korkmaz, rahatlığa ve şıklığa önem veren Z kuşağı ile trendlerin her zaman yenilenen tasarımlarla geliştiğini belirterek, 2024 sokak modası trendleri hakkında şu bilgileri verdi: “2024 hazırlıklarımız tamamlandı. Moda sıklıkla trendler arasında geçiş yapar ve 2024’te, 90’ların grunge, 80’lerin şık giyimi veya 70’lerin bohem tarzı gibi önceki on yıllara ait retro ve nostaljik tarzların yeniden canlanışını görmemiz mümkün. Doğal ve yumuşak toprak renkleri, lavanta, allık pembe, bebe mavisi gibi narin tonlar, cesur ve canlı elektrik mavisi, neon yeşili ve ateşli kırmızı gibi parlak ve enerjik tonlar 2024 sokak modasında yerini alacak. Gümüş, altın ve bakır ışıltılar saçarken vazgeçilmez bej, fildişi ve kömür gibi klasik ve zamansız renkler yeniden kullanılacak. Elbette oversize kıyafetlerin yine 2024 yılının en vazgeçilmezleri arasında yer alacağını söyleyebiliriz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort